VİZYON TARİHİ 25 Ekim 2013
Benim Dünyam (Benim Dünyam)
PUAN 5.5 /10
Yapım : 2013 Türkiye
Tür : Dram
Yönetmen : Uğur Yücel
Yapımcı : Erol Avcı
Favori : 284 kullanıcının favori filmi
Facebook Paylaş

Film Özeti

8 yaşına kadar hayatla ilgili hiçbir şey bilmeden yaşayan Ela ile aynı durumdaki ablasını trajik bir biçimde yitirdikten sonra hayatını engellilere adayan Mahir Hoca'nın yollarının kesişmesiyle siyahtan beyaza giden bu yolculuğunda sadece bir kelimeye yer yoktur: İmkansız. Film, Mahir Hoca'nın karanlığın içindeki Ela'nın elinden tutarak onu üniversite sıralarına kadar taşıyışını ve Ela'nın umut ve vefa hikayesini anlatıyor. Benim Dünyam; sadece karanlığı görebilenlere, karanlığın anlamını baştan yazdıranların hikayesidir. Benim Dünyam filminin, 2005 Hindistan yapımı Black filminin yeniden çekimi olduğu, filmin yapımcıları tarafından doğrulandı.

Popüler Yorumlar

dogukan35 28 Ekim 2013, 20:40

Black (2005) ; kalpleri fethetmek için, Benim Dünyam (2013) ise cepleri fethetmek için çekilmiş bir filmdir. Özgün olmak varken; neyse...

-5 +38

Arirang 19 Eylül 2013, 00:49

Uzun bir süre önce Black filmini izleyip ''Ölmeden izleyin'' diye yorum yapmıştım şimdi de bu çalıntı film için diyebileceğim tek şey ''İzlemeden ölün''

-2 +26

Yorumlar

Rmysfrh 27 Şubat 2015, 17:38

ve bir kez daha ne kadar şanslı oldugumu anlayıp, şükrettim.

0 0

apaytar 07 Şubat 2015, 22:18

Aslen bu film çakmanın çakmasıdır. Black zaten "the miracle worker" filminin çakmasıydı. Hatta the miracle worker filmide helen kellerin biyografisidir. Helen keller 1880-1968 yılları arasında yasamış kör-sağır yazardır. Kör ve sağır olmasına rağmen üniversite bitirip 5 dil bilen dünyada bilinen ilk lisans mezunu kör-sağır engellidir.
Sonuç: black filmide çakmadır ancak başarısına engel değildir. Bu filmde çakmadır ama başarılı değildir çünkü biz iyi bir şey yapamayacağımıza inandırılmış bir toplumuz.

0 +1

beautiful-disaster 05 Şubat 2015, 19:04

black filmini izlemedigim icin bu filmin orijinalligiyle alakalı bi yorum yapamayacagım. calıntı diyorsanız calıntıdır. bu durumda tek elestirecegim oyunculuk performansları ki harikaydı. zaten sinema konusunda ülke olarak tek basarılı oldugumuz sey bu.

0 0

Tosba 01 Şubat 2015, 13:12

Bu filme çok güzeldi, çok duygusaldı, çok etkileyiciydi gibi cümleler kurup filmi göklere çıkarabilirdik aslında ama tabii Black filminin bir kopyası olmasaydı.Malesef senaryo özgün olmayınca başka filmlerin birebir aynısı olunca o filmi sevemiyoruz hep o filme çalıntı gözüyle bakıyoruz.Keşke en azından Black filminden alıntı yapılmıştır falan filan diye belirtilmiş olsaydı bu kadar tepki almazdı.

0 +4

murataydin25 27 Ocak 2015, 21:10

film gayet iyiydi.. alıntı çalıntı boşverin.. şu film çıkana kadar kaç taneniz balck i biliyordunuz acaba... gayette iyi yansıtılmıştı ve müziklerini hala dinlerim..
tebrik ediyorum.

0 +1
Daha Fazla Görüntüle