VİZYON TARİHİ 2 Haziran 2017
Nefrin (Nefrin)
PUAN 2.3 /10
Yapım : 2017 Türkiye
Tür : Korku
Süre : 82 Dak.
Favori : 8 kullanıcının favori filmi
Facebook Paylaş

Film Özeti

Enes ve Araf adında iki kardeş, babalarının vefatından sonra hayatlarının bambaşka olacağını ummaktadır, nitekim babalarından önemli miktarda bir miras kalmıştır. Ancak Enes'in eşi mirasın ikiye bölünmesine bile razı değildir, tamamını alabilmek için eşini ikna ederek Araf'a büyü yaptırır. Büyünün etkisiyle çıldıran Araf, korkunç rüyalar görmeye başlayacaktır. Filmin çekimleri Kırıkkale’nin Delice ilçesinde yapıldı.

Popüler Yorumlar

Hukumsuzz 2 Haziran 2017, 09:08

Adam yeni iyileştiş bu film ile tekrar delirtecekler ak.

0 +20

CanerErtekin 1 Haziran 2017, 19:29

Yine her karesinden flash tv akan saçma sapan bir film daha.Yapımcılarda bu tarz filmler izlenmeyince artık duygu sömürüsüne başvurmuş.Arda kural gibi hasta bi adamla Tuğba özay gibi yıllarca hapis yatmış insanlar üzerinden acıtasyonla bilet satma çabası nedir arkadaş.Az daha bekleyeydiniz Deniz Sekide hapisden çıkar onuda oynatırdınız bi 100 kişi falan daha gelirdi.Fragmanı bile berbat ötesi bide düşün buna sinemada para verip izlicez.Yok anam kalsın.

-3 +15

Yorumlar

OnurU 10 Temmuz 2017, 13:31

Oyunculardan çok dublaj sanatçılarına harcanmış bir ücret var ortada.

0 0

Bora Neslihan Taşören 29 Haziran 2017, 18:41

yapamadikca su tarz filmleri zorluyorlar bedava olsa sinemaya gitmem

0 0

UBENNCinema 27 Haziran 2017, 03:49

Yorumlardan anladığım kadarıyla Arda KURAL için bile izlenilmez :))

0 0

ege_sakarya_790 24 Haziran 2017, 03:31

60 yaşındaki adama neden 20 yaşındaki adam dublaj yapıyor? arda kural neden korku filminde oynuyor? aklımda deli sorular moruk..

0 0

BeratOzkanTR 21 Haziran 2017, 01:33

Kılasik türk korku filmleri. Yok onun içine cin kaçar sonra çocuk olur falanda filanda. Vaktimi buna harcayamam...

0 0

yunuscelik_7T4F 20 Haziran 2017, 08:23

Arda Kural çok yanlış bir başlangıç yaptı. Keşke biraz daha bekleseydi. :(

0 0

CABAT5844 16 Haziran 2017, 02:27

Arda Kural bu kadar mı düştün be kardeşim

0 +1

Bırak bu işleri 15 Haziran 2017, 21:01

Arda olm uyma bu delilere

0 0

senaaltun 13 Haziran 2017, 11:51

cok kotu

0 0

Mbaris 12 Haziran 2017, 15:49

dandik korku filmi çekeceğinize Arda'nın hayat hikayesini çekseydiniz, hiç değilse sosyal, toplumsal, dramatik ve umud içeren bir biyografi sunardınız millete

-1 +1

tcyildiz_NK5V 7 Haziran 2017, 22:56

Ayy ne korkunç!!!! Altima kaçırdım korkudan.

0 0

delta12 7 Haziran 2017, 17:19

fragmanın sonunda mezardan çıkan el çok iyi düşünülmüş korkuyu iliklerimize kadar verdi

0 0

oGuzhanB 7 Haziran 2017, 14:38

neden dublaj nedenn... Patlak sokaklar:gerzomat mı izliyoruz burada ?

0 0

JohnnSnow 6 Haziran 2017, 09:58

Bu film için tüm ekibe para verildi yazık... şuna karar verdim saçma senaryo yazıp satmaya karar verdim belkide bu şekilde daha çok para kazanırım sonra insanlar neden Türk sinemasına gitmiyor recep ivediğe gidiyor recep ivediği hiç sevmem sinemada izlememişimdir burdan bu filmin yapımcısına sesleniyorum recep ivedik bile bu filmden daha kaliteli eminim.. parama yazık yemin ediyorum verdiğim 10 liraya acıyorum verin paramı geri yemek yerdim bari karnım doyardı en fazla 30 dk durdum yada durmadım oyunculuklar kamera açısı dublajlar bu kadar mı kötü olur nerden nasıl eğitim aldınız? gerçekten çok yazık...

-2 +1

goleman31 5 Haziran 2017, 20:27

Bu ne ? Ne bu ne ? Bana bunun ne olduğunu açıklayanın 40 yıl kölesi olurum. Ne güzel de söylemiş...

0 +2

Muradim 5 Haziran 2017, 11:25

tamam tırt da bence konu güzeldi.keşke prof ellerde işlenseydi. köyde geçen sahneler çok amatördü. gerçek kesit gibiydi. Arda'ya yazık etmişler. az olsa da gözüktü, en azından bir oyuncu varmış dedirtti.

0 0

SeydaaM 5 Haziran 2017, 10:07

Tırt 10/2

0 0

rosadehumo 4 Haziran 2017, 21:06

Asla izleyemeyeciğim Türk-Korku filmlerinden.

0 +1

omersener 2 Haziran 2017, 23:07

Arda kural için gidilir ama film beş para etmez

0 +1

Hukumsuzz 2 Haziran 2017, 09:08

Adam yeni iyileştiş bu film ile tekrar delirtecekler ak.

0 +20

erdaltemel 2 Haziran 2017, 03:41

ya yine ayni hep ayni muaabet bi bitmediniz

0 +1

CanerErtekin 1 Haziran 2017, 19:29

Yine her karesinden flash tv akan saçma sapan bir film daha.Yapımcılarda bu tarz filmler izlenmeyince artık duygu sömürüsüne başvurmuş.Arda kural gibi hasta bi adamla Tuğba özay gibi yıllarca hapis yatmış insanlar üzerinden acıtasyonla bilet satma çabası nedir arkadaş.Az daha bekleyeydiniz Deniz Sekide hapisden çıkar onuda oynatırdınız bi 100 kişi falan daha gelirdi.Fragmanı bile berbat ötesi bide düşün buna sinemada para verip izlicez.Yok anam kalsın.

-3 +15

Ihsan San 1 Haziran 2017, 17:32

bu filme girmek için para alıyorlar mı??

0 +3

Assasins- 1 Haziran 2017, 09:01

bu nedir ... haftada 2 korku filmi piyasaya sürüluyo istek yok talep izliyeni yok halada neden çıkarıyolar hükümet politikası nın bi parçasımı bu? insanları neye hazırlamak istıyorlar ?

0 +7

mustafa_s_beyhan 1 Haziran 2017, 00:01

nesrin Topkapı sinemalarda

0 +1

argunaslan 30 Mayıs 2017, 22:01

Tamam hadi Arda kardeşimize destek olalım falan feşmekan da.. nedir kardeşim bizim bu çektiğimiz zulüm?! Nasıl bir paradoksun içine düştük biz arkadaş.. Koskoca Türkiye Cumhuriyetinde "enseye şaplak bir tarafa parmak" komedi filmleri ve cin temalı anlamsız-sonuçsuz hikayeler haricinde film çekilmiyor mu artık? Çok yazık.. çok.. Sinema sektörümüz entel geçinen taklitçi aydınlarımız yada vergi kaçırmaya çalışan paragöz yapımcılarımız arasında sıkışmış kalmış maalesef.. sonuç olarak bunun gibi "çöp" filmler ile sinema salonlarımız dolup taşıyor işte.. bu filme de gitmeyeceğim, bunun gibi saçma sapan diğer filmlere de gitmeyeceğim..

0 +4

OnattY 30 Mayıs 2017, 17:12

ARDA ABİ İÇİN GİDİLİR

-1 +2

minigp 29 Mayıs 2017, 19:39

bu ne be çizgi film gibi

0 +1

on3 28 Mayıs 2017, 18:03

Arda abi için gidin. Destek olun. ilk defa bir filme film için değil oyuncusu için gidecem.

-1 +2

zulmet 21 Mayıs 2017, 19:28

Türk korku filmine bir baş yapıt daha geliyor..! 10/0

0 +1

Ihsan San 21 Mayıs 2017, 12:03

yeni bir hayat için, destek için gidin..

-2 +3

darkmoom 21 Mayıs 2017, 09:32

ohh bir an cinli film göremeyince korktum, tamam her şey yolundaymış

0 0

gokhanparlar 17 Mayıs 2017, 14:21

Kötü bile olsa Arda kurala hayata bağlansın diye izlenir, adama destek olmak için 15-20 tl den vazgeçilir sonuçta biz ulus olarak vicdanlı bir ülkeyiz o yüzden 15-20 tl bizim gibi koça yürekli bir ülke için hiç bir şey

-2 +1

filmgibibiraz 5 Mayıs 2017, 15:49

Neden Nefrin, Lanet olsun Beddua olsun.

0 0

SeydaaM 28 Nisan 2017, 16:56

Aydan Çakır için izlenir :))

0 +1

oguzhan_er3 26 Nisan 2017, 12:06

way arda kural sahalara iniyor..

0 +1