VİZYON TARİHİ 2 Haziran 2017
Wonder Woman (Wonder Woman)
PUAN 7.7 /10
Yapım : 2017 ABD
Tür : Aksiyon, Fantastik, Macera
Süre : 133 Dak.
Yönetmen : Patty Jenkins
Favori : 309 kullanıcının favori filmi
SEANSLAR Facebook Paylaş

Film Özeti

Sadece savaşçı amazon kadınların yaşadığı Themyscira adasında büyüyen, buranın dışına hiç çıkmamış ve hiçbir erkek görmemiş Diana (Gal Gadot) müthiş savaş yeteneklerine sahip bir yarı tanrıdır. Günün birinde adaya bir Amerikan savaş uçağı düşer. Uçağın pilotu Steve Trevor (Chris Pine), Diana tarafından kurtarılır. Dünyanın büyük bir savaş halinde olduğunu anlatan pilotun sözleriyle Diana, adasını terkederek uygar dünyaya doğru yola çıkar ve dünya savaşını bitirebilmek için bütün hünerlerini ortaya sermeye başlar. Filmde Gal Gadot, Wonder Woman karakterini Batman v Superman filminden sonra 2. kez canlandırıyor.

Popüler Yorumlar

IbrahimTezgoren 28 Kasım 2016, 01:16

BvS ve Suicide Squad filmleri her ne kadar iyi olsada seyircinin beklentilerini karsılayamadı ama DC ve Wagner Bros bu daha baslangıc havasında basladı ve katlayarak yükseliyor.Fragman ve Gal Gadot cok iyi tam bir Wonder Woman . . . 2017 nin o müthiş filmleri arasında bence ilk 3 e girebilecek kadar kalite kokuyor Chris pine faktörü var.Merakla bekliyoruz hüsrana ugrayacagımıza da düsünmüyorum . . .

-8 +18

SinefilOkan 3 Haziran 2017, 01:23

Elektra'dan 12 yıl sonra çekilen ilk kadın süper kahraman filmi Wonder Woman, ayrıca bir kadın yönetmenin yönettiği ikinci çizgi roman filmi olma özelliğine sahip. Espriler dozunda ve keyifliydi, film boyunca bolca gülümsemek kaçınılmaz. Gal Gadot ve Chris Pine uyumu, müzikler, efektler, hepsi oldukça başarılı. Uzun süresi en büyük dezavantajı...

-1 +7

Yorumlar

serdarsaygi 19 Temmuz 2017, 23:55

gal gadot dışında iyi oyuncu yoktu kadın filmi tek başına taşımaya çalışmış resmen filmin görsel efektleri de o kadar iç açıcı diğildi onun dışında herşey iyi diyebiliriz yani sıkılmadan izlenilebilir

0 0

AKALEM 19 Temmuz 2017, 16:53

Gal Gadot cok güzel bir kadın ve iyi bir oyuncu filmi tek başına götürmeye çalışmış ama film istenen seviyede degildi.Chris Pine bu adamadı hiç sevemedim antipatik geliyor çok..Ayrıca fantastik süper kahraman filmi de olsa türk algısı ve tarıhi yanlışlar olmadı malesef sektör adamların elinde..

0 +1

torucmacto1907 19 Temmuz 2017, 16:53

Uzun zaman önce fragmanlarını izlerken bir sen eksiktin diyordum fakat beni şaşırtan hayran olduğum bir film oldu. Özellikle de ilk bölümü Themyscira adası sahneleri harikaydı..

0 0

sadikkocak 17 Temmuz 2017, 21:06

Bu arada yabancılardaki değişimi fark ettiniz mi ? Özellikle geçmişe dönük filmler çekiyorlar ve bu filmlerde savaşları anlatırken gerçeği yansıtamadıkları için fantastizm kokusunu vererek genelde biz Türkleri konu edinen ama başka milletleri göstererek bize alttan alttan vurmaya çalışan acizleri görüyoruz. Geçen sefer bir Çin filmi benzerini yapsa da orada bize atıfta bulunmak veya bizi katmak gibi bi dertleri olmadığı için konuşmamıştım ama 100 yıl önce yaşanmış bir olayın halen kuyruk acısını çekiyor olmalarını görmek de oldukça güzeldi.
Filme değinecek olursak bence diğer Süper Kahraman filmlerini göz önünde bulundurursak vasat, hatta vasatın önünde giden bir yapım olmuştu. Ancak tekelden bakarsak, konusu ve olaylar birbirleriyle bağlantılı ve sürükleyici bir yapımdı. Tabi bizi sıkan noktalardan biri de süper kahraman diye adlandırdığımız insanların filmlerine o kadar alıştık ve o kadar kaliteli filmler hatta seriler gördük ki, bu beklentiyle izlediğimiz filmler o eskilerin önüne çıkamadığı gibi çıkacak seviyede olanlar da beklentilerimizi karşılamadığı için beğenemiyoruz. Bence sorun filmde değil biraz da beklentilerimizin yüksek olmasında.
Son olarak sadece izleyip geçilecek bir film olduğunu düşünüyorum. Herhangi birinin arşivine alıp da uzun zaman boyunca saklayacağı bir yapım olmamış ancak zaman geçirme konusunda kesinlikle hemfikiriz..

0 0

yeterula 17 Temmuz 2017, 03:29

Gel Bu Doğaüstü Güçlerle Donatılmış Filmi İzle Sonra "Battal Gazi 1 Okla 5 Adamı Nasıl Vuruyo De" :D

0 +1

fermat 17 Temmuz 2017, 00:51

izledim izledim,uykum geldi :))beni sarmadı,saçma buldum galiba,son 50.dk sını izlemedim ama sevene saygımız sonsuz:))

0 0

esracan_BDFY 13 Temmuz 2017, 19:12

Yorum Yaz...
Simdiii...Hollywood film sektorunun yahudi tekelinde olmasi dolayisiyla gondermeler beni cok sasirtmadi oncelikle onu soyleyeyim.Filme gelince; hayatimda izledigim en kotu,en vasat super kahraman filmiydi.Sona kadar zor dayandim ve bazi sahnelerde guldum cunku efektler cok amator geldi.Filme bayilanlarin film arsivi hakkinda ciddi suphelerim var acikcasi.Bana gore fazlaca abartilmis ederii ancak 10/5 olabilecek bir film.En guzel sey gal gadottu filmde.Bir yahudi olabilir kendisi ama hak yemeyelim bence Hollywoodun gorup gorebilecegi en guzel hayun olabilir :)

-1 +2

BaXTeR09 13 Temmuz 2017, 01:01

DC sonunda geri dönüş yaptı BvS ile ve film çok fazla tutulmadı ve bir çok eleştiri aldı.Fakat ben BvS ne kadar çok eleştirilse de sevmiştim.Sonuçta adamların Yenilmezler de olduğu gibi büyük bir alt yapı oluşturma imkanları yoktu.Bu yüzden BvS senaryoda boşluklar vardı ve ayrıca film karanlık bir evrende geçiyordu.Ben yinede BvS sevdim.Karanlık ortamlarda geçen filmleri sevdiğimdendir belki bilemiyorum V For Vendetta-Watchmen gibi vs.Wonder Woman filminin eleştirildiği tek nokta ise filmde çok fazla ağır çekim sahnesinin olmasıydı.Bu konuda yönetmenler biraz abartmış olsa da ben filmi aksiyon bakımından gerçekten baya bir beğendim.Konuyu ve senaryoyu da güzel izlemişler.Ares'i göreceğimizi beklemiyordum ve bu beni şaşırttı.Belki de bu yüzden çok sevmişimdir.Gal Gadot'un oyunculuğu ise gerçekten muazzam.Wonder Woman rolünü kesinlikle hak ediyor.10/8.2

0 0

donjuan3584 12 Temmuz 2017, 20:01

Gal gadot gerçekten harikaydin chris pine yaninda ezilmis gercekten...ben filmi efectleri muzikleri begendim filmin sonundaki sia nin sarkisi da guzeldi...alman kampindaki turk bayragi ve turklerin güya almanlara yardim etmesi sacmaliktan baska bir sey degildi senaryonun bu bolumlerini begenmedim..daha guzel olabilirdi ama filmi yine de begendim gal gadot un guzel performansini da cok begendim izlenmeye deger bir film..

0 0

Battuta 11 Temmuz 2017, 18:13

Film gayet güzeldi. Kim ne derse desin türklere gönderme yapılmış çok abartılı olmasa da.Bunun dışında süper kahramanımız yahudilere çok acımış tek öldürülen yaralanan hristiyanlar yahudiler. Şimdi diyen olacak filmde suriyelileri mi koysaydılar hayır kardeşim tabi ki koymasınlar buradaki asıl mesele amacın ne olduğu .

-3 +1

MagneticFrost 11 Temmuz 2017, 08:18

Bazen yorumlara baktıkça yurdum insanınındaki düz mantığa şaşırıyorum gerçekten. Hadi Dracula Untold gibi bir içeriği olsa tamam haklısınız diyeceğim de, şu filmde ben ne bir Türk düşmanlığı gördüm ne de bir taraflılık. Bütün savaşları bitirecek savaşın, kötülüğün vs asıl nedeninin mitolojik bir savaş tanrısına bağlandığı şu konuda, 140 dakikalık bir filmden toplasan neredeyse 3 dakika bile etmeyecek ve sadece 2 sahnede adı geçen Osmanlı için "Osmanlı Almanlara şunda bunda yardım etmiş" gibi KURGUSAL bir olaydan yola çıkarak "Ooo Türk düşmanlığı var, bizi kötü gösteriyorlar" gibi kanılara varmak nasıl bir mantıktır? En önemlisi bir Amerikan yerlisinin "taraflı" dediğiniz İngilize "işte bunun halkı bizi özgürlüğümüzden etti" demesi nasıl taraflılık oluyor be arkadaş? Ares faktöründen bahsetmeyeceğim bile... Aşağıdaki bir arkadaşın dediği gibi X-Men'de John F. Kennedy'nin bir mutant olduğu için suikasta uğraması ve Captain America ilk çıktığından beri azılı düşmanının Hydra (Nazi Almanyası) olması vs gibi başka tarihi göndermeler de mevcuttur, yani filmdeki kurgusal bir karakterin silah projesinin Osmanlıya bağlanması mevzusu bu konuda bir ilk değildir. O yüzden "Türkleri kötü gösteriyorlar" demek oldukça gereksizdir.. Ayrıca alttaki birisi de bir DC yapımına "Marvel zırvalamış" diye yazmış. Şaka gibi cidden, bilgisi olmayıp fikri olmak böyle bir şey olsa gerek. Önceden Batman v Superman ile ilgili bir yorumumda da aynı şeyi yazmıştım, bazı yurdum insanı film izlemeyi cidden bilmiyor... Neyse film hakkındaki yorumuma gelecek olursak cidden imdb puanını bence sonuna kadar hak eden bir yapım olmuş. Oyunculuk, hikaye ve kurgu başarılı. Bir iki yerde sıksa ve eksiklik hissettirse de şahsen son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerden oldu en azından. 9/10

0 +1

BayCall 11 Temmuz 2017, 02:06

Marvel zırlavalamış.. Güç uyumsuzlukları falan filan fişmekan..

-1 0

geryalkaay 10 Temmuz 2017, 15:23

hatırladığım elektra filmi vardı herhalde süper kahraman filmi olup kadın baş rolün olduğu buda ikincisi. film gayet güzel olsmanlı göndermesi yüzünden hunharca eleştiriye de gerek yok ayrıca zira biz çeksek adaları melek diye gösterecek değiliz herkes kendi bakış açısı ile anlatır.senaryo müzikler gal gadot chris pine uyumu gayet güzel ve yerinde. diğer dc yapımları gibi de değil ayrıca daha tatminkar. süresi konusunda eleştirenler olmuş bence az daha uzun olsaydı hiç de fena olmazdı sonuçta her hafta bir bölümü çıkmıyor bir daha ki kim bilir kaç sene sonraya gitti. ayrıca kötü karakterimizin motivasyonuna da katılmadım değil.
iyi seyirler.

0 +1

Ayca Aydın 10 Temmuz 2017, 10:55

Açıkçası filme yüksek puan vermenin bir sebebi de bu kadar erkek egemen bir dünyada kadınları güçlü rollerde görmenin verdiği zevk

0 0

orhanadiguzel_H667 10 Temmuz 2017, 08:53

hayali kahramanlarla kapitalizmin yayılması başka bişey değil ve saçma bile az kalır bu filme...

-1 0

cansudinc 10 Temmuz 2017, 00:15

Film iyi başladı(Oyuncuları rollerine yakıştırdım), Osmanlı göndermesi ile soğuttu, Ares ile dövüş sahnesinde bu kadar mı dedirtti.Bari fantastik filmlerde tarihi çarptırmasalar yada hiç kullanmasalar keşke

0 0

qumiga 8 Temmuz 2017, 23:52

Filmin ilk bölümleri iyiydi. Güzel bir filme başladım havasında izlemeye başladım ama film ilerledikçe bende yarattığı etkiyi kaybetti. Özellikle bazı dövüş sahneleri animasyon izliyormuşum gibi bir etki bıraktı. Ares ile dövüştüğü sahnede daha iyi olabilirdi sanki magneto ile dövüşüyormuş gibi oldu. Fantastik filmleri severim güzeldi diyebilirim ama daha da iyi olabilirmiş.

0 +1

duskunzurefa 8 Temmuz 2017, 22:30

Ayrıca her haltı kendinize çekmeyin anca bizi kötülüyorlar bizim tarihimizi bize kullanıyorlar demeyi bilin. 1.Dünya savaşıyla alakalı yerli yapım çekilse Almanlar kötülenmeyecektir müttefiğin sonuçta İngiltere Fransa kötülenecek gaddar gösterilecek yoksa iki taraf da sallıyor bombayı sivil varmıymış yokmuymuş bölgede ona mı bakılıyor sanki. Amazonlar yunan mitolojisinin bir parçası yunan tanrılarının soyundan gelen de var içlerinde (Hepsinin öyle olup olmadığını bilmiyorum.) Başka milletlerde de kadın savaşçı birlikleri vardır olabilir kimse yoktur demiyor. Adamlara propaganda yapıyorsun diyorsunuz hemen İskitleri sokuşturmuşsunuz. Adam tabiki kendini üstün gösterecek sen de film çekmeyi becerebilirsen bir gün her şeyi Türklere yamayacaksın milletçe öyle bir heves var zaten; sentorlar at üstünde sefer düzenleyen Türkler zaten Amazonlar İskitler zaten. Sen de bunlar bizden çıktı diyeceksin kendini üstün göstereceksin bu işin doğası, normali bu. Saçma saçma yorumlardan başka bir şey değil yazılanlar.

-2 0

duskunzurefa 8 Temmuz 2017, 22:15

Sonunda DC yapmış gibi yorumlar duymuştum film çıktığında ama olmamış ya.
SPOİLER içerir.
1. Dünya savaşı deyince sonunda naziler dışında bişey izlicez diye düşünmüştüm ama yine baş köşeye Almanları koymuşlar hatta yine nazileri anlatmışlar. Vay efendim bizi kötülemişler diye yazanlar olmuş sonuçta Osmanlı Almanyayla müttefikti. Filmde de onun dışında bahsedilmiyor Almanlarla ortak bomba üretiliyor deniyor bunda da bi sıkıntı yok devlet ittifak olduğu ülkeyle silah üretir Osmanlıyı kötü veya iyi gösterme durumu yok. Sıkıntı Diana hazretlerinin hemen İngiliz subayının lafıyla tamam Ares Almanları etkilemiş Almanlar kötü demesi. (Dolaylı olarak Osmanlı kötülenmiş denebilir ama takılınacak bir şey değil İngiliz, Fransız, ABD vs filmi çekenlere göre mesela düşman tarafta kötü tabi fakat filmde Osmanlının lafı bile geçmiyor desek yeri) Diananın ihtiyaç anında özellik kazanmasını da sevmedim, bileklikleri kalkan oluşturduğunda diğer amazonlarda oluşan mal bakışı da; sen ver kutsal kollukları sonra kim olduğunu öğrenmesin. Kapasitesi tankları devirecek düzeydeyse çocukluktan o şekilde eğitilecekti sıkıntı anında ben uçuyorum kaçıyorumla olmaz. Zaten en başta Annesinin, eğitilmesini istememesi saçma Amazonsun sen ya savaşmak kanında var Hippolitasın sen yarı tanrısın hatta; kızın da yarı tanrı bu neyin kafası? O Zeus da ne güzel saklamış o adayı ya bravo yani. Kılıcı almak için çocukken ne güzel ön kapıdan girmişlerdi büyüyünce niye öyle atladı zıpladı çözemedim. Kimyagerin dün yeni bir gaz çıktı ortaya al güçlen demesi de saçma sen ne ara gazı inceledin de deneyledin de güç verdiğini çözdün. Bombaları havada patlatılması da saçma ilk başta kendilerini feda edecekler madem patlayacak Almanlar da gitsin bari diyecekler sandım sonra uçağı denizin dibine çakacak sandım ama havada patlatmak nedir? Gaz atmosfere yayılacak sonuçta hatta etki alanını genişletebilir bile. Diananın dünyaya uyum sağlayamama sahneleri de güzel değildi sonuçta zamanında insanlar için savaştın insan ırkını tanıyorsun her kadın ve erkeğin savaşçı olmadığını, her giydiklerinin zırh olmadığını bilmen lazım. Bir kaç şey daha vardı not almıştım da silindiler. Olmamış yani bu film.

0 0

neslihantaskin 8 Temmuz 2017, 21:52

güzeldi.

0 +1

arifkirmizi 8 Temmuz 2017, 09:30

Birde şu var o amazonların adası nerede arkadaş bir gecede Londra'ya varıyorlar.

-2 0

filmgibibiraz 8 Temmuz 2017, 07:04

Olmayan şeylerden destan çıkarmayı çok iyi biliyorlar. Sinema açısından idare eder diyorum, ama senaryo olarak gerçekten vasat!!! Gelgelelim bizim sinema sektörüne, eskiden Kara Murat, Tarkan, Battal gazi gibi destansı şeyleri sinemaya aktarabiliyorken, şimdilerde bizim sinemanın üzerinde koskocaman bir beton var. Keşke İskitler'deki kadın savaşçılar Amazon'u, tarihin ilk kadın hükümdarı Tomris Hatun'u sinemaya dökebilseler.

-1 +2

adarbatuhan 8 Temmuz 2017, 01:58

Gayet güzel film gal gadot zaten müthiş bi kadın film kötüde olsa bile izlettiriyor :)

-1 0

RandallFlagg 8 Temmuz 2017, 01:41

Beklentilerin altında kalan bir film bana göre

0 +2

arifkirmizi 7 Temmuz 2017, 01:06

aklıma bir şey takıldı antik zamandan beri bir ada da kalmış toplum nasıl ingilizce konuşur(amerikada çöpçü bile ingilice konuşuyor anladıkta yani abartmayın :D)

0 0

foggyday 6 Temmuz 2017, 22:42

Bu filmde bile tarihi saptırıp Türkleri kötü göstermeye çalıştıklarına inanamıyorum. Bu nasıl bir şey ya; Sykes Picot Antlaşmasıyla Fransa ve İngiltere Osmanlı'yı paylaştı. Sömürge için 1. Dünya Savaşı'nı bir şekilde başlattı. Filmde Sadece Almanlar ve Türkler kötü gösterilip diğerleri kurtarıcı melek gibi gösterilmiş. Yuh diyorum ve pes diye ekliyorum. Filmi izlemeyi bıraktım. Çoğu beğenebilir, film görsellik olarak da güzel olabilir ama Amazon konusuna bile bu düşmanlığı, subliminal tarihi çarpıtmaları ekledikleri için filmi izlemekten vazgeçtim. Üstelik Amazonlar Yunan değil ki kesin kanıt-belge yok, ayrı bir toplum olması olası. Her şeyi çarpıtıyorlar, inanılmaz.

0 +3

Luckyfor 6 Temmuz 2017, 18:55

DC dünyası falan diye görmezden geldim tabi fantastik vs ama hiç çekmedi ya, bi ilk bölümdeki muhabbetler vs iyiydi savaş sahneleri girince işin içine boşa sardı... Neyse yine de büyük bütçeli filmlerden bir tanesi çok kötülemek haddimize değil :)

0 +1

MARTI 6 Temmuz 2017, 14:26

kadın partnerle erkek partnerin kimyası olmamıştı o kadın o erkeğe iki gömlek büyüktü gal gadota rolü çok yakışmış adadaki zaman çok kısaydı keşke uzun tutulsaydı ve cennet adası denilen yerin görsel şöleni olsaydı yunan roma mısır savaşçı kıyafetleri gladyatör havasında olduğundan izleme zevki yüksek oluyor filmlerde kıyafet göz zevkime hitap edince seyretmek daha güzelleşiyor yalnız şu Türkler kısmı saçmaydı Türkleri sokmasalar olmaz bende propaganda havası aldım ama bir yere varamazlar onuda bilmenin şuurundayım..kısaca film ağır ilerliyor orta düzeyde aksiyon eşlik ediyor güzeldi

0 +2

Mustafa Demir 6 Temmuz 2017, 03:14

film gal galot`un hayallerini kurdugum wonder woman olmasiyla akti gitti. yukardaki elestirilere gelecek olursak bu tarz filmler ve cizgi romanlar dunyevi olaylara cok karismamali sahsen hos durmuyor ama iste donemin sartlari origin hikayesinde karismis bi kere osmanli muteffik oldugu bi devlete silah yapmasi almasi vermesi gayet mantikli savas sonucta..

0 0

Alperen Yılmaz 5 Temmuz 2017, 11:37

yuksek beklentiyle gitmeyin akil dolu falan degil 10/6

0 0

ScienceNET 5 Temmuz 2017, 03:35

Her yıl yaklaşık 400 film izlediğimi hesapladım. Sıklıkla en yeni filmleri ve en yüksek kalitede. Yıllardır gördüğüm tek şey, Hollywood sadece doğrudan veya dolaylı olarak propagandadan başka birşey üretmiyor. Bu propagandaların bizi hedef aldığı filmlerden sadece birisi Wonder Woman. Diğer sadece birkaçı, "The Promise", "Dracula: Untold" filmlerine ve internetteki yorumları okuyun, nasıl da nefretlerini kusuyorlar Türkler'e karşı. Hollywood görsel efekt, müzik eşliğinde yaptığı propagandayı süsleyerek izleyicinin beğenisine sunuyor. Ve bunun için ücret istiyor. Bunun farkında olmak önemli.

0 +1

AmenRa 4 Temmuz 2017, 12:49

Orta Asya'da ilk atlı göçebe Türk topluluğu olarak bilinen İskitler' in, bir kadın hükümdar olarak Türk ve Dünya tarihinde son derece önemli bir yere sahip olan, nitekim dünyanın ilk kadın hükümdarı olarak kabul edilen ''Tomris Hatun'' gibi bir değeri yetiştirmiş olmasını bana hatırlatmaktan öte bir katkı sağlamayan, tarihin karanlık sayfalarında kendine sağlamca bir yer edinen İngilizlerin sömürgeci atılımlarının propagandasını yaparak Osmanlı Devletini savaşın işbirlikçisi gibi algılatma çabasına giren, beklentileri adeta bir kağıt öğütme makinesinde çöpe çevirmeyi başaran vasat düzeyde değerlendirilebilecek bir film...

Orta Asya'da atı evcilleştiren ilk topluluk olan İskitler, ordularında ''Amazon'' adı verilen kadın askerler bulundurmuşlardır. Bizim tarihimizi bize karşı gösterip kendilerine mal edercesine bir senaryo hazırlamaları aslında çokta yabancısı olduğumuz bir tutum olmasa gerek. Üzüldüğüm nokta ise, Türk Tarihinde böyle destansı kahramanlar ve dünyaya kazandırdığı ilkler bulunan toplulukları sadece tarih kitaplarında okumakla yetiniyor oluşumuz.

Kimseye tarih dersi vermek haddim değil lakin filmin aklıma getirdikleri ve hatırlamamı sağladığı unutulan gerçeklerdi bunlar. Propagandasını yaptığı ülkelerdeki sinema seyircisi tarafından almış olduğu yüksek puan beni öncesinde şaşırtmıştı fakat izledikten sonra kabul edilebilir bir durum olduğunu anlamama yardımcı oldu.

Beni böylesi hayal kırıklığına uğratmayı başaran film sayısı azdır lakin hiç şüphesiz bu film ilk sıralarda kendine sağlam bir yer edinmeyi başardı. Müthiş derecede sıkıldığım ve gereksiz uzun süresiyle iki günde izlemeyi tamamladığım, keşke çekilmeseydi dediğim bir yapım. Son on beş dakikaya sığdırılan ancak yine de hikayeyi kotarmayı başaramayan sahneler çerez tabağında sunulan tadımlık bir ikram gibiydi. Wonder Woman rolü için hayli eğreti duran Gal Gadot bana göre Sex And The City filminin üçüncü serisinde oynamayı düşünmeli.

İzlemiş olduğum en kötü Süper kahraman filmlerinden birisiydi maalesef. Şükürler olsun ki sinemada izlemek gibi bir gaflete düşmemişim. Üzerine konuşulması gereken çok şey var aslında ama şimdilik bu kadarla sınırlı tutacağım. Hayatınızdan çalınacak 140 dakikayı düşünün ve buna fırsat vermeyin bence..

0 +5

olcaykoseoglu 4 Temmuz 2017, 09:44

Ne bilim sanki bir şeyler eksik, tam içine çekmedi nedense!

0 +1

iremnazdemir 4 Temmuz 2017, 02:18

Açıkçası Batman vs Süperman da 10 dakika gördüğüm Gal Gadot u Wonder Woman rolüne yakıştırmamış aksine çok soğuk durduğunu düşünüp sadece güzel olduğu için bu role uygun bulunduğu kanaatine varmıştım. Lakin asıl filmini izleyince düşüncem tamamen değişti ve bu rol için doğru kadının Gal Gadot olduğunu anladım. Filmle alakalı söyleyebileceğim pek fazla bir şey yok açıkçası. Sadece süresini konusuna göre çok uzun buldum ben. Aynı konu daha kısa bir sürede de işlenir ve üstüne bu kadar uzatılmış da olmazdı. Ama film güzel mi ? Güzel. Hatta sinemada izlesem parama acımazdım öyle söyleyebilirim 7/10 .

-2 0

eemr3 4 Temmuz 2017, 00:25

Oyuncular başarılıydı ancak hikaye başlarda güzel ilerlese de sonuna doğru sıradanlaştığı için pek beğenmedim dc bu şansını da kaybetti artık Justice League bekliyoruz.

0 0

4l1 3 Temmuz 2017, 18:46

Her ne kadar filmi başarılı bulmasamda Gal Gadot beni mest etti.

0 +1

9 3 Temmuz 2017, 17:48

Wonder Woman,Dc Sinema evreni gittikçe büyüyen bir genişletilmiş evrene dönüştü ve dahada büyümeye her geçen gün yeni detaylar,yeni eklenen karakterler,ve yeni eklenebilecek karakterler ( Filmin girişindeki açılış kısmı) ile büyümeye devam edeceğini sanıyorum. Man Of Stelle başlayan bu evren Batman v Superman ,Suicide Squad gibi çok olumlu eleştiriler almayan filmlerle devam etmiş ve günümüzde ise Wonder Woman ile devam etmektedir. Öncellikle bütçelere değinmek doğru olacaktır.Bütçe olarak Man Of Steel,Suicide Squad ve Batman v Superman filmleriyle kıyasladığımızda en düşük bütçeye sahip film Wonder Woman yönetmen Patty Jenkins zaten mükkemel bir filmografiye sahip değilken birde yanında düşük bir bütçe haliyle böyle duyunca olumsuz bir sonuca yol açıcakmış gibi görünüyor. Wonder Woman karakteri sinematik evrene ilk olarak Batman V Superman filmi ile giriş yapmıştı çok dağınık bir şekilde giriş yapmıştı.Wonder Woman hakkında Batman V Supermanda açık kapı bırakan birkaç detay vardı. Bu yüzden Wonder Womana bir solo film çekilmek istendi durum böyle olunca. Şundandanda bahsetmek istiyorum, Origin filmlerinin iyisi ve kötüsü elbette vardır. Ama kadın süper kahraman filmlerinin originine bakarsak Catwoman,Elektra,Supergirl,Barb Wire gibi kötü örneklerle karşılaşırız. Bu açıdan Wonder Woman kadın süper kahraman origini bazında bir devrim yaşatmış. Gal Gadot süper bir oyuncu değil kendisi aslen İsrail kökenli bir Model. Şuana kadar sadece Wonder Womanda olmak üzere 12 Filmde ve birkaç Tv Dizilerinde rol almış biri.Açıkçası ben Kepping Up With Joneses,Fast And Furious 4,5,6 ve Batman v Superman filmlerinde gördüğüm kadarıyla bir yorum yaparsam ortalama bir oyunculuğa sahipti ama burda es geçilmemesi gereken detay genelde filmlerde çok arkaplanda kaldığıydı.Bu filmde Başrol konumundaydı ve haliyle oyunculuğunu en üst seviyede sergilemeliydi ve bunu başarmış. Gal Gadot kesinlikle karaktere uymuş ve onunla ölümsüzleşebilecek kadar iyi oynamış. Filme gelirsek filmin kabaca konusu şöyle : Zeus son nefesinde Amazonları Aresin Gazabından Korumak için Themyscaria adında bir ada yaratıyor ve buraya Tanrı Katili adlı bir silah koyuyor. Birgün bu adaya bir Savaş Pilotunun düşmesi üzerine adada bir sorun patlak veriyor ve bunun gelişimini izliyoruz. Diana karakterinin gelişimini çok beğendim karakteri küçüklüğünden itibaren alıp şuanki haline kadar getirmiler. Bu kısımda onun eğitim sürecini, ortama alışması ve kendi tarihini öğrenmesini es geçmemişler kısacası Ana Karakteri doldurabildikleri kadar doldurmuşlar. Diana gittiği ortamlarda hep amazon felsefesini,savaşın yarratığı hissi ve çarpıcılığı ve savaşın felsefesini öğrenip Londrada şehir hayatına alışmaya çalışıyor. Ve Londrada gayet komik sahneler bulunuyor bununla birlikte. Amazonların eğitim sürecinin gösterildiği sahneleri çok beğendim . Filmde ufakta olsa birkaç mantık hatası ve çekim hatasına denk geldim ama beni filmden soğutucak kadar değildi.Konsept olarak Captain America : First Avenger filmine benzediği gözle görülebilir bir gerçek ama Wonder Woman First Avenger filmine göre daha dolu bir film hissi veriyor.Özellikle merak ettiğim Wonder Womanı Batman v Supermanda geldiği konum hakkında bu filmde birkaç detay barındırıp barındırmayacaklarıydı. Ve filmin başında ve sonunda olmak üzere minik detaylar serpiştirilmiş. Son olarakta filmde rahatsız olduğum birkaç şeye değinmek istiyorum[spoiler] Öncellikle Diana ve Steve arasındaki ilişke çoğu sahnede klişe gibi görünüyor.Yelkenli sahnesindeki muhhabet filmden sıkılmama ve filmi garipsememe neden oldu. Bir diğer sorunsa DC evreni bu karanlık temasını yeri geliyor çok iyi iletiyorken Batman v Supermandan gelen eleştiriler sonucu geri çekilme kararı almıştı. Bu karar ne kadar doğruluk payı olsada bu filmde ters tepki verdiğini görüyoruz. Güldürmek için yapılan ama güldüremeyen çok espiri var ve bu yüzdende çok gereksiz sahneler barındırıyor film.
Son Sorunsa Filmin sonunun çok basit kalması tamam Ares ve Diananın dövüşü fena değildi. ( Aresin zırhı çok iyi olmuş bu arada). Ama DC filmleri çok güzeli ince mesajlar detaylar veriyorken bu filmin "Dünyayı Sevgi Kurtarır" tarzı basit bir mesaj vermesi çok kötü durmuş . [/spoiler] Son olarakta Slow Motion bazen gereksiz duruyordu. Ama adada geçen savaştaki Slow Motion efektleri ( Kurşun sahnesi) çok güzel durmuş . Kısacası Wonder Woman cidden DC Sinema Evrenin Tanrıçası olmuş ve Kadın Süperkahraman spin offlarına farklı bir bakış açısı getirmiş. Puanım : 7.5/10

0 0

cigdem35 2 Temmuz 2017, 23:51

Gal Gadot ve Chris Pine izlemek güzel ama film çok uzun geldi bana, görsel olarak beklentimin altında kaldı.

0 0

dreamlike 2 Temmuz 2017, 22:05

Gal Gadot mükemmel iş çıkarmış.Ancak uzun süresi bile mantıksızlıkları, hikayede ki boşlukları kapatmaya yetmemiş.Amazonların talim sahneleri görsel açıdan çok iyiydi.

0 +2

bilalyakut 2 Temmuz 2017, 20:39

Beklentimin altinda kaldi

0 +2

aykut_sonay 2 Temmuz 2017, 17:47

sinemada izlemeye degmez beklentimin cok cok altinda bir film

0 +3

kemerlee 1 Temmuz 2017, 23:17

DC nin ilk ağır topu Adaletin Şafağında gördüğümüz ve kısa sürede etkisine alan Wonder Womenın kendi filmi büyük bir heyecanla bekliyorduk. Fragman ve imdb puanı daha da heyecanlanmamızı sağladı da kazın ayağı hiç öyle değilmiş. Dianenın geçmişiyle ilgili bir çok akılda soru vardı, film bitti sorular daha da çoğaldı çünkü hikaye boşluklarla dolu ve çok klişe.
Aresle Zeusun hikayesi şeytanın ayaklanma hikayesinden çakılmış, hadi bu olay 3000 bin yıl önce oldu bu kız 3000 yılda mı kadınlığa ulaştı, hadi hiç kimse yaşlanmıyor lost gibi bir adadalar 700 yıl önce kurulmuş bir İmparatorluğun dilini nasıl biliyor yada aradaki binlerce yılki gelişmeleri (üreme, bilim, diller). Millattan önce batı için Hindistan dünyanın sonu gibiydi.İskender sayesinde oraya da ulaşılmıştı
Hadi hikayedeki boşlukları geçtik de devamlı kurgu ve sahne hatası var, 150 milyon harcamışlar ama efekler göze batıyor. Diananın gücü çok tutarsız, atmosfer devamlı bozuluyor, sürükleyicilik pamuk ipliğine bağlı tabi bunlar tek filmini 15 sene önce çekmiş bir beceriksize yönetmen koltuğuna vermekten kaynaklanıyor. Zack Snyder yapımcı olarak nasıl bunlara izin vermiş aklım almıyor. Kaptan Amerikanın ilk filminden de fazlasıyla esinlenmişler bu da rahatsız etti beni.
Olumlu yanına gelirsek tabi ki Gal Gadot, her zaman kazma bir oyuncu ve çok güzel bir kadın olarak gördüm ama bu filmde performansı dört dörtlüktü sanki kadın bir Tanrıçayı oynamak için yaratılmış. İhtişamı, güzelliği, karaktere can verişi her şeyiyle muazzamdı filmi bırakıp sadece hatunu izliyorsunuz. Aynı şey Suicide Squad da da olmuştu Margot Robbie hayran bırakmıştı ve o filmde çok zayıftı.
10/6

0 +2

happyday 1 Temmuz 2017, 08:15

YORUMLARIN GENELİ HEP BİR KÖTÜLEME İLE İLGİLİ ARKADAŞ ADAMLAR NE YAPSIN YOK HİKAYE BOZUK YOK BAĞLANTI OLMAMIŞ.MUMYAYI İZLEYEN OLMAMIŞ BECEREMEMİŞLER TRANSFORMERS A GİDENLER GİTMEYİN İYİ OLMAMIŞ KONG A GİDENLER BU HAYVAN OLMAMIŞ GÜLDÜRMEYİN İNSANI ADAMLAR SİNEMA SEKTÖRÜNÜN LİDERİ BİZDEN 50-100 YIL ÖNDELER ÇOK İYİ İŞ YAPIYORUZ GİBİ KALKIP FİLMLERİ KÖTÜLÜYORUZ BEĞENMEK ŞAHSİDİR YORUMU KENDİNE HAS YAPMAMIZ LAZIM BİZİM ÇEKTİĞİMİZ FİLMLER 4*4 LÜK MÜ RECEP İVEDİK HASAN KARACADAĞ FİLMLERİ GELİŞMEMİZ LAZIM

-2 0

erdmznyl 30 Haziran 2017, 16:59

Olayın ütopik kısmı zaten komik geliyor insana en başında. Bir bakmışsın gizli bir adadalar ama oradan geçen hop girebiliyor ve senelerce oradan kimse geçmemiş öyle mi :D Geçiş maalesef pek başarılı değildi. Konunun altyapısı buna dayandırılıp ilerleme sağlandığından dolayı da Gadot'un güzelliği dışında kullanacakları birşey kalmamış maalesef. Ki bence gelmiş geçmiş en bilinen kadın kahramana bu kadar basit bir film yakışmadı.

notum:3/10

0 +2

ferrerodbgm 30 Haziran 2017, 16:19

gereksiz uzun bir film. herhangi bir süper kahraman filminden hiçbir farkı yok. Boşuna vakit kaybetmeyin derim.

0 +1

blade184 30 Haziran 2017, 15:27

Wonder Woman'ı sonunda izledik ve merak edilen ana soru filmi beğendin mi diye soracak olursanız cevabın eh yani demek olucak galiba.
Öncelikle filmi 2 bölüme ayırıyorum.İlk bir saat ve son bir saat olarak.Şimdi ilk bir saate gelecek olursak bize wonder woman karakterini küçüklüğünden başlayarak karakteri tanımamıza yardımcı oluyorlar.Tabi biz bvs'de kendisini direk filmin sonlarında gördüğümüz için kendisi hakkında pek bilgimiz yoktu (sinema evreni için söylüyorum). Şimdi bu karakterimizi ve amazonların geçmişini öğrenirken bizi bir saatin çok baydığını söylemeliyim.Hatta çoğu kişi iş yorgunluğuyla beraber esneme durumu olmuştur.İşte bu vasat geçen 1 saat içinde durumu kotarması gereken ince esprileri hiç beğenmedim.Bel altı muhabbeti olan çoğu yerde kahkaha atan bazı kişiler olsa da beni hiç tatmin etmedi.Bence burada dc , önceki filmlerinde daha çok karanlık atmosferi yıkıp biraz daha marvel gibi arada eğlenceli espriler koymak istemiş ama pek başarılı olamamış.
Şimdi son bir saate gelecek olursak o baygın olduğumuz dakikalardan sonra film nihayet beklemiş olduğumuz havaya bürünüyor.Wonder woman'ı az olan bu aksiyon sahneleri en azından biraz canlanmamızı sağlıyor. 1.dünya savaşı sırasında geçen bu hikayemizde fragmanda gösterildiği için rahatça bahsediyorum "savaş tanrısı" ares ekseninde hikayemiz ilerliyor.Aslında bakıldığı zaman süper kahraman filmlerinde çok derin hikaye beklemiyoruz ama en azında bvs'de olduğu gibi wonder woman'da çok kopuk kopuk ilerleyiş olmayışı bir nebze sizi rahatlatacaktır.
Gal gadot'a değenecek olursak bu kadın wonder woman oynamak için oyuncu olmuş olmalı.Gerçekte bu süper kahramana bu kadar cuk oturacak başka biri daha olamaz.Bu filmde Chris Pine ile beraber başarılı bir performans ortaya koymuşlar.
Genel değerlendirmeye gelecek olursak , az ve sonlara doğru olan aksiyonu ve baygın geçen ilerleyişiyle bence beklentilerinizi karşılamayacaktır.Fakat bence dc filmlerini sevenler için izlenebilir seviyede diyebilirim.Son söz Wonder woman'a puanım 6.5/10

0 0

blade184 30 Haziran 2017, 15:23

Tabi biz bvs'de kendisini direk filmin sonlarında gördüğümüz için kendisi hakkında pek bilgimiz yoktu (sinema evreni için söylüyorum). Şimdi bu karakterimizi ve amazonların geçmişini öğrenirken bizi bir saatin çok baydığını söylemeliyim.Hatta çoğu kişi iş yorgunluğuyla beraber esneme durumu olmuştur.İşte bu vasat geçen 1 saat içinde durumu kotarması gereken ince esprileri hiç beğenmedim.Bel altı muhabbeti olan çoğu yerde kahkaha atan bazı kişiler olsa da beni hiç tatmin etmedi.Bence burada dc , önceki filmlerinde daha çok karanlık atmosferi yıkıp biraz daha marvel gibi arada eğlenceli espriler koymak istemiş ama pek başarılı olamamış.

0 0

mrfrankenstein 30 Haziran 2017, 11:09

Tam bir vakit kaybı film...Üç beş aksiyon sahnesi var o da fragmanda olanlar.
Buram buram İngiliz propagandası yapan siyasi bir film yapmışlar.
Zaman ve para kaybından öte bir film değil...

0 +2

sarpdc 30 Haziran 2017, 10:50

filmin başındaki türklerle - naziler aynıymış gibi gösterilmesi zoruma gitti film sonunda ise alman bayraklarıda açılıyor aaa onlar aslında masummuş gibi gösteriliyor yine ihale bize kalıyor am*k

0 +2

onurkorlu 30 Haziran 2017, 09:31

7 puan

0 0